Mai avem intarziati care nu au trecut inca la anvelope de vara?

 
Pentru ca un vehicul sa ruleze in siguranta, anvelopa trebuie sa faca fata fortelor extreme exercitate asupra acestuia: la franare, in viraje sau la accelerare, trebuie sa se potriveasca la sistemele de suspensie, sa raspunda corect la comenzi, dar sa fie durabile si silentioase in acelas timp.  

Aceste aspecte sunt urmarite de marii producatori de anvelope si de cei care le testeaza in permanenta ca sa ofere celor pasionati de condus cauciucuri de inalte categorii, care asigura pe deplin atat siguranta in condus, cat si reducerea consumului de combustibil, normal, daca sunt folosite si intretinute corespunzator si in conditiile si anotimpurile pentru care au fost fabricate. 

    De ce trebuie sa trecem neaparat la anvelope de vara daca setul nostru de iarna inca este in stare buna? 

1. Distanta de franare: 

Teste au demonstrat ca la o franare puternica pe un carosabil umed, la 100 km/ora, distanta de franare cu cauciucuri de iarna este cu 6 m mai mare decat la un autovehicul echipat corespunzator cu anvelope de vara. Si mai socant este faptul ca, pe cand masina echipata cu anvelopa de vara a fost oprita deja din mers prin franare, cea cu anvelopa de iarna mai circula inca cu aproape 40 km/ora. 

2. Manevrabilitatea masinii:

 Un autovehicul echipat cu anvelope vara este cu 15 % mai usor de manevrat si consuma cu aproximativ tot atat mai putin combustibil fata de adversarul pe cauciucuri de iarna. 
  Si in deplina cunoastere al acestor informatii va sugeram sa faceti schimbul de anvelope, urgent, este mai rentabil atat din punct de vedere material cat si pentru siguranta voastra si a celor din jur!




,
 Teoretic, cu totii ar fii trebuit sa trecem deja peste schimbul de anvelope si sa circulam in siguranta pe anvelope de vara. Dar poate unii, din anumite motive intemeiate sau poate din neglijenta nu au facut-o inca.