Primul test al anului 2013 pentru cauciucuri de iarna!

  In ceea ce priveste categoriile, tripletii au favorizat proprietarii de vehicole mici, fiindca au fost pusi la intrecere cauciucurile de iarna 185 / 60 R15. 

      Testele demonstreaza  ca, nici chiar la vehicule mici nu este bine sa economisim cand vine vorba de  anvelopele de iarna, aderenta buna este indispensabila chiar si la ele. De asemenea, am putut afla ca nu cea mai scumpa anvelopa a castigat testele. Desi pe piata de anvelope este cea mai scumpa, Michelin Alpin A4 a ramas in urma (chiar daca numai cu un fir) fata de Continental TS 850, care a fost declarat castigatorul testului. 

   Pe podium si-a primit locul si modelul Dunlop, si anume cu anvelopele laudate de tot mai multi, Winter Response 2. 
Categoria imaginara de pret-valoare a fost castigata de un participant surpriza, de cauciucul Fireston-ului, concret modelul de iarna Winterhawk 3. 

Calitatea intrecerii este aratata si de faptul ca pneurile Nokian, recunoscute ca specialisti in anvelope de iarna, au fost clasati pe locul cinci. (Adevarat ca WR D3 a meritat titlul de "recomandat", la fel ca cei trei concurentii care l-au urmat: GoodYear UltraGrip 8, Pirelli Winter Snowcontrol 3 si Vredestein Snowtrack 3T). 
   
 Pe ultimul loc a iesit una dintre anvelopele de iarna de la Fulda. Montero 3 a castigat doar titlul de "conditional recomandat". 

,
 Inca nu este vorba despre testul ADAC pentru cauciucuri de iarna, ci de o demonstratie de iarna (la fel germana) efectuata sub supravegherea tehnica, demonstratia a GTU si a doua cluburi auto, unul austriac ARBÖ si Autoclub EUROPA.