Ideea Hankook a castigat premiul RED DOT DESIGN

La viteze mari santul longitudinal se largeste, maximalizand astfel aderenta, datorita suprafetei mai mare de contact. In caz contrar, adica la viteza redusa, modelul poate sa-si reduca suprafata si totodata suprafata de contact cu drumul. Deoarece in astfel de situatie nu este nevoie de o asa aderenta ca la viteze mari, aceasta nu pune in pericol siguranta condusului. Totodata consumul de combustibil este imbunatatit, deoarece suprafata mai mica inseamna si rezistenta la rulare mai mica. 

Schimbarile din timpul condusului anvelopa o poate indica cu ajutorul LED-urilor care sunt "construite"in peretii laterali ai anvelopei. Este o idee cu totul uimitoare, dar si geniala, asteptam cu nerabdare rezultatele testelor. 

Aici este un clip demonstrativ despre anvelopa:



,
Impreuna cu Facultatea Cincinnati, Hankook Tyres lucreaza la o anvelopa exceptionala. Proiectul denumit eMembrane a primit deja premiul RED DOT DESIGN din anul 2013. 

Anvelopa conceputa pentru utilizarea multipla este capabila sa lupte in acelas timp cu portiunile de drum mai exigente dar si cu drumurile din orase. Isi poate convertii profilul anvelopei, in conformitate cu diversele tipuri de carosabil si de viteza.
(Dupa declaratiile reprezentantilor Hankook se modifica structura interioara al pneului).